dimarts, 16 d’agost del 2011

Aigua per a tothom!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada força aquesta a animació. De vegades hi ha eines que, des de una mirada de nen/a ens poden fer reflexionar sobre realitats crues, com per exemple de la dificultat en l'aigua.
També recomanar-vos, la pel·lícula documental de CRUDE. Que parla dels problemes greus que provoca l'aigua contaminada per les petroleres a Equador, en especial a la selva.

Anònim ha dit...

Bona tarda!
Sóc Jeremias Soler, administrador de Nuesa Literària. Per alguna estranya raó (algun error del sistema de blogger) sota aquest post apareix una bonior d'enllaços cap al meu blog suposo que generats per algun error del sistema. No és que em molesti, en absolut, només volia aclarir que no en sóc responsable. M'ha passat alguna altra vegada, amb algun altre blog, i ho hem solucionat esborrant els missatges que alguna vegada jo havia escrit en alguns dels posts.

Per evitar que passi això, jo el que faig ara és, quan faig comentaris a altres blogs, fer-los en el format "anònim", com és el cas d'aquest missatge, per evitar que es crei l'enllaç damunt el meu nom, que sospito que és el causant del problema.
Gràcies per l'atenció i disculpeu les molèsties.

Jeremias Soler (nuesaliteraria.blogspot.com)